Mareckie Inwestycje Miejskie sp. z o.o.
MARECKIE INWESTYCJE MIEJSKIE SP. Z O.O. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej BIP MARECKIE INWESTYCJE MIEJSKIE SP. Z O.O..

Data publikacji strony internetowej: 2012-08-21. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-21.

Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
 

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
    2020-09-21
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
    2024-03-28

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych
przeglądarki.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2024-03-28. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Koordynator ds. dostępności Barbara Łapińska, dostepnosc@mareckieinwestycje.pl.  Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu  22 100 23 35. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Procedura

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek został zaprojektowany jako w pełni dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Dostęp do każdej z części funkcjonalnej budynku odbywa się ze strony placu bez barier architektonicznych. Windy posiadają parametry umożliwiające korzystanie przez osoby na wózkach inwalidzkich. Na kondygnacjach użytkowych zlokalizowano toalety dla osób niepełnosprawnych o odpowiednich parametrach i wyposażeniu.

Miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych

W pobliżu wejścia do budynku zaprojektowano miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych – odpowiednio oznakowane, o wymiarach zgodnych z warunkami technicznymi.

Wejście do budynku

Dostęp do budynku zaprojektowano od strony dziedzińca w taki sposób, aby nie było żadnych barier architektonicznych: 

  • Dojście do budynku jest utwardzone 
  • Nawierzchnia placu przed budynkiem nie ma żadnych uskoków, studzienek wychodzących ponad powierzchnię placu 
  • Minimalna szerokość chodników wokół budynku 
  • Oznakowanie ciągów pieszo – jezdnych 
  • Oświetlenie zewnętrzne 
  • Miejsca odpoczynku w przestrzeni placu przed budynkiem (ławki)

Udogodnienia dla osób niesłyszących i niedowidzących

Zapewniamy dostęp do świadczenia usług tłumacza języka migowego online. Skorzystanie z usługi jest bezpłatne i nie wymaga wcześniejszego umawiania się na wizytę.

Z usługi można skorzystać na dwa sposoby:

  1. Nie wychodząc z domu – poprzez stronę www – wystarczy posiadanie sprzętu (komputer PC, laptop, tablet) wyposażonego w kamerę i podłączonego do Internetu. Kliknięcie Piktogram oznaczający usługę tłumacza języka migowego, dwie dłonie w geście migania. połączy cię z Tłumaczem online języka migowego.
  2. Poprzez zgłoszenie się ze swoją sprawą do siedziby Mareckich Inwestycji Miejskich przy ul. Wspólnej 40 na recepcję, która jest zlokalizowana na I piętrze. Pracownik za pośrednictwem komputera z kamerą połączy się z tłumaczem języka migowego, tłumacz będzie pośredniczył w rozmowie, która odbędzie się w czasie rzeczywistym.

Z usługi można skorzystać w godzinach pracy biura Spółki, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 – 16:00.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku jest pętla indukcyjna. Można z niej skorzystać w kasie biletowej zlokalizowanej w budynku na I piętrze, w godzinach pracy kasy, tj. poniedziałku do niedzieli w godz. 06:00 – 21:45.

Nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym.

Udogodnienia dla osób starszych

W przestrzeni hallu głównego na poziomie 0 i poziomie 1 ustawiono ławki do odpoczynku.

Udogodnienia dla rodzin z małymi dziećmi

Budynek nie oferuje strefy samodzielnej zabawy dla dzieci. W budynku na poziomie 1 znajdują się pomieszczenia z przewijakiem.

Gastronomia

W budynku nie jest prowadzona działalność gastronomiczna.

Aplikacje mobilne

nie posiadamy

-----------------------------------------------------------------------

RAPORT O STANIE ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI PODMIOTU PUBLICZNEGO 23.03.2021

do góry